Palsgaard Gods Logo 2022 Sort Tekst Hvid Baggrund Website

Fisketur til Put&Take i Hedensted

 

Den 11. april mødtes vi i Hedensted Put&Take til 4 timers fiskeri.

I år var der hele 13 deltagere. Vi har fået lavet en vandrepokal og lavede om, så præmien går til fleste fisk. Den blev vundet af

Vitus Nordestgaard (mano) med hele 4 fisk. Der blev fanget 9 fisk ialt. 7 af dem blev fanget af de unge - godt gået.

Vejret var som sædvanlig godt, så der blev hygget med pølser drikke bagefter.

Kim Sohn